طراحی سایت شرکت ساختمانی

طراحی سایت شرکت ساختمانی

طراحی سایت شرکت ساختمانی توسط گلدن سازه عنوان جذابی است برای تمام مشتریانی که در طی فعالیت و همراهی با گلدن سازه بهترین نتیجه را از خدمات عالی ساختمان های در حال ساخت أصفهان. مشهد و تهران یا همان پروژه های در حال ساخت اصفهان. مشهد و تهران کسب کرده اند. در گذشته شاید کمتر کسی میتوانست تنها با چند کلیک ساده به اطلاعات تماس سازندگان ساختمانی دسترسی پیدا کند اما امروزه به لطف تکنولوژی و اینترنت و البته همت همکاران گلدن سازه این امر میسر شده است. حال که شما در حال استفاده از خدمات گلدن سازه هستید و نتیجه خوبی را هم کسب کرده اید چرا آن را باهم گسترش ندهیم؟

فرصتی عالی برای شما

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده بیشتر مردم از اینترنت، داشتن یک سایت فرصتی طلایی محسوب می‌شود. کسب و کارها و افراد مختلف با داشتن یک سایت و برندسازی از طریق آن به موفقیت‌های زیادی در این زمینه رسیده‌اند.

سوالی که در اولین نگاه مطرح می شود این است که اصلا چرا باید طراحی سایت شرکت ساختمانی را انجام داد؟ آیا طراحی سایت برای ما مفید است؟ چه مراحلی را برای طراحی سایت شرکت ساختمانی باید طی کرد؟ اگر به دنبال پاسخ به این پرسش های خود می باشید، با ما همراه باشید.

چیزی که شرکت های ساختمانی به آن توجه کمتری می کنند، ایجاد یک وب سایت می باشد. امری که امروزه دیگر داشتن آن برای هر کسب و کاری نه تنها لازم است، بلکه ضروری نیز می باشد.

شاید شما هم قبل از آشنایی با سیستم پروژه های در حال ساخت گلدن سازه همچنان مثل تعداد زیادی از شرکت های ساختمانی به تبلیغات دهان به دهان و یا تبلیغات شهری و بنری اکتفا می کردید، زیرا رابطه ای نهفته بین کارهای یدی و دستی و تبلیغات دهان به دهان می باشد و برای این قشر، خصوصا قشرهای سنتی تر، سخت تر است که به سمت بازاریابی دیجیتال، تکنولوژی گلدن سازه و طراحی سایت برای شرکت ساختمانی خود حرکت کنند.

اما باید بدانید که امروزه دیگر حتی نسل های قدیمی نیز به سمت استفاده از اینترنت حرکت کرده اند تا اطلاعات و نیازهای خود را در این بستر پیدا کنند. پس باید با واقعیت روبرو شد: حضور آنلاین برای هر کسب و کاری باید بخش اساسی از استراتژی آن ها را در بر بگیرد. بازار رقابت بسیار داغ می باشد و شما برای پیروزی در این رقابت به یک سایت قوی نیاز دارید . این نکته را فراموش نکنید که داشتن یک سایت، یعنی دیده شدن بیشتر و دیده شدن بیشتر یعنی درآمد بیشتر!

 قبل از آن که ادامه بدهیم، بیاید ببینم که مزایای طراحی سایت شرکت ساختمانی چیست؟

مزایای طراحی سایت شرکت ساختمانی:

همانطور که اشاره شد نباید به هیچ وجه فراموش کرد که ما در عصر اینترنت به سر می بریم. همه افراد برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود دست به جستجو در اینترنت می زنند. پس شما برای پیشرفت در کسب و کارتان باید به بازاری ورود کنید که مشتریانتان در آن حضور دارند. پس فراموش نکنید، برای پیروز شدن در رقابت ساخت و ساز باید در فضای مجازی نیز دست به ساخت و ساز بزنید!

شما به راحتی می توانید در وب سایتتان جهت بهتر دیده شدن، خودتان و خدماتتان را معرفی نماید. بازار ساخت و ساز یک بازار داغ است که خیلی از افراد هنوز هم به صورت سنتی در آن فعالیت می نمایند ولی باید بدانید که با حضور اینترنت و فضای مجازی این دسته افراد کم کم مشتریانشان را از دست می دهند و افرادی پیروز رقابت خواهند شد که به سمت کسب و کار آنلاین قدم برداشته اند.

شما به وسیله طراحی سایت شرکت ساختمانی می توانید شروع به برندسازی کنید. می توانید با نشان دادن خدمات و پروژه هایی که انجام داده اید در ذهن کاربران اعتماد سازی کنید. پس از ایجاد اعتماد در مشتریان است که آن ها از مشتری بالقوه به مشتری فعال تبدیل خواهند شد.

پس به هیچ وجه ساخت یک طراحی برای شرکت ساختمانی خود را دست کم نگیرید. اگر اطلاعات کافی در این حوزه را هم ندارید، نگران نباشید. ما در ادامه شما را در طراحی سایت شرکت ساختمانی یاری خواهیم رساند.

شروع کنید! گلدن سازه در کنار شماست

به هیچ وجه بهانه نیاورید. اگر علم طراحی سایت را دارید که چقدر عالی، سایتان را راه اندازی کنید. اما اگر دانش و تخصص کافی را ندارید، می توانید با واحد پشتیبانی گلدن سازه برای طراحی سایت شرکت ساختمانی مد نظرتان هماهنگ کنید. خلاصه در هیچ صورتی عذر و بهانه ای قابل قبول نیست. شاید بگوید که طراحی سایت برای ما هزینه های سرسام آوری را به بار خواهد آورد، ولی فراموش نکنید که برای پیشرفت در کارتان برخی مواقع نیاز است که کمی پول خرج کنید. از این ها گذشته دیگر طراحی سایت یک عمل بسیار هزینه آوری نخواهد بود.

امروزه دسترسی به اینترنت از آب و برق هم بیشتر است. مناطقی یافت می‌شوند که آب و برق ندارند اما به اینترنت دسترسی دارند. همین امر باعث شد تا کسب و کارها در کنار روش‌های سنتی، به استفاده از روش‌های مدرن روی بیاورند و خدمات خود را در بستر اینترنت هم ارائه دهند. سایت در واقع پلی است بین فروشنده و مشتری که بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی ارتباط بین آن‌ها را برقرار می‌کند.

با داشتن سایت حتی در خارج از ساعت کاری و از دورترین مناطق هم کسب و کارتان فعال است و تنها با چند کلیک، کاربر خدمات خود را دریافت می‌کند. یکی از مزیت‌های طراحی سایت این است که نیاز به بودجه زیادی ندارید. بسیاری از افراد توانایی راه‌اندازی کسب و کار جدید خود را ندارند. خرید یا اجاره مغازه و پرداخت سایر هزینه‌های مربوطه، خارج از توان این افراد است. طراحی و راه‌اندازی یک سایت خوب باعث می‌شود تا افراد قدم اول برای شروع کار خود را بدون نیاز به هزینه زیاد بردارند.

 مزیت دیگر داشتن سایت عدم محدودیت در تعداد مشتری است. با داشتن سایت از سراسر دنیا می‌توانید مشتری داشته باشید و تبدیل به یک برند معتبر شوید. معتبر بودن برند روز به روز مشتریان بیشتری را به سمت سایت شما جذب می‌کند و افراد بیشتری به کسب و کار شما اعتماد خواهند کرد.

طراح سایت نقش مهمی در پیشرفت یک کسب و کار دارد. زیرا نتیجه کار او به کاربر نمایش داده می‌شود و تاثیر زیادی بر جذب کاربر دارد. به همین دلیل است که طراحان سایت باید با موضوعاتی مانند روانشناسی رنگ‌ها و استفاده درست از چند رنگ کنار هم آشنایی داشته باشند.

این قول را به شما خواهیم داد کارشناسان گلدن سازه با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت سایت شرکت ساختمانی اختصاصی را برای شما آماده خواهند کرد.

در طراحی سایت شرکت ساختمانی به این نکات دقت نماید:

  • حتما به این نکته دقت کنید که نمای سایتتان باید جذاب و گیرا باشد. شما باید زمانی را به بهتر شدن رابط کاربری سایتتان ختصاص دهید تا کاربرانتان زمانی که وارد سایتتان شدند از جضور در آن لذت ببرند.
  • حتما برای بارگزاری عکس و فیلمتان از نسخه های با کیفیت استفاده کنید. این کار باعث می شود تا به کاربرانتان نشان دهید که چقدر کارتان برایتان جدی است و همین طور نشان دهید که به مخاطبتان احترام می گذارید. از همه این ها گذشته، بالا بودن کیفیت عکس و فیلم هایتان، کیفیت کارتان را بالا خواهد برد.
  • در سایتتان خلاقیت به خرج دهید مخاطبین جذب هر چیزی که خلاقیت بیشتری داشته باشند. پس در هنگان طراحی سایت و بارگزاری مطالب بر روی سایت فراموش نکنید که خلاق باشید.
  • سایت شما باید در دستگاه موبایلی ریسپانسیو باشد. به این معنی که افرادی که به وسیله دستگاه موبایل به جستجو سایت شما می پردازند باید سایت شما بر روی دستگاه موبایل آن ها به راحتی و بدون مشکل نمایش داده شود. پس به دنبال ریسپاسیو کردن سایت خودتان باشید.

سایت را با محتوا مناسب پر کنید:

اکنون که بلاخره یک سایت برای شرکت ساختمانی خود با کمک گلدن سازه راه اندازی کردید، لازم است که محتوایی را داخل آن قرار دهید. اما این محتوا چه چیزی می تواند باشد؟

    • عکس و فیلم : حتما از عکس و فیلم در سایتتان بهره ببرید. شما می توانید از پروژه هایی که در حال انجام آن هستید و یا پروژه هایی که آن ها را انجام داده اید عکس و فیلم تهیه نمایید و آن را در سایتتان منتشر کنید و منتجر معزه بمانید!
    • قبل و بعد از پروژه : شما می توانید تنها با قرار دادن عکس هایی قبل و بعد از انجام پروژه در سایتتان افراد بیشتری را ترغیب نماید که برای همکاری و شراکت با شما، اعلام آمادگی نمایند و با شرکت شما تماس حاصل کنند.
    • مقالات : سایت شما یک شرکت ساختمانی است. برخی افراد هستند که علاقه مند اند درباره شرکت های ساختمانی مختلف و هر آن چه که به آن ها مرتبط است بدانند. پس شما می توانید با نوشتن مقالات متنوع و منتشر کردن آن در سایت شرکتتان، محتوای مناسبی برای کاربرانتان تولید کنید.اگر خودتان توانایی و وقت کافی برای این کار را ندارید، حتما از یک تولید کننده محتوا و مقاله نویس بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد.
    • درباره ما : بلاخره شما سایتتان را برای معرفی و شناساندن خودتان و کسب و کارتان ایجاد نموده اید. صفحه درباره ما شما باید راه ارتباطی شما با کاربر ان باشد و باید بدانید کاربرانی به این قسمت مراجعه می کنند که می خواهند بیشتر درباره شما بدانند و در واقع مشتریانی بالقوه هستند. آنچه که به آن در این قسمت نیاز دارید این است که خودتان را به صورت دقیق و کامل توصیف کنید، از نمونه کارهایتان صحبت کنید، اطلاعات پروژه هایتان را در اختیار کاربران بگذارید و راه هایی که کاربرانتان می توانند با شما در ارتباط باشند را به آن ها ارائه کنید.
    • خدمات : ممکن است شرکت ساختمانی شما خدمات متنوعی را ارائه نماید.شما باید خدماتتان را دسته بندی نمایید و برای هر کدام از خدماتتان یک صفحه فرود ایجاد نماید تا مشتریان شما به راحتی به اطلاعات و خدمات مورد نیازشان دسترسی داشته باشند.
    • توصیفات مشتریان : از مشتریان قبلیتان که با آن ها همکاری داشته اید بخواهید که درباره شما و کسب وکارتان مطلبی را بنویسند تا شما آن مطلب را منتشر کنید. چه بهتر است که آن ها مطالب خود را در صفحات اجتماعی خودشان به اشتراک بگذارند ولی حتما قسمتی از وب سایتتان را به توصیف مشتریان از همکاری با خودتان اختصاص دهید.
    • سئو نمودن سایت : به مجموعه فعالیت هایی که بر روی وب سایت ها انجام می شود تا آن وب سایت ها در نتایج جستجو موتورهای جستجوگر برتبه های بهتری کسب کنند، سئو می گویند. شما برای پیشرفت سایتتان و گرفتن ترافیک بیشتر برای سایتتان باید آن را سئو کنید. فراموش نکنید اگر تمامی مراحل بالا را طی نماید ولی برای سئو سایتتان وقت و هزینه کافی نکنید، انگار هیچ کاری را انجام نداده اید. پس یا سئو را یاد بگیرید و یا اینکه یک سئوکار را استخدام کنید.

نتیجه گیری :

خب امیدوارم که متوجه شده باشید که داشتن یک وب سایت برای شرکت ساختمانی تان چقدر مهم و ضروری است. همچنین که نشان دادیم گلدن سازه برای طراحی یک وب سایت فوق العاده نیز در کنار شما خواهد بود. پس اگر یک شرکت ساختمانی دارید، ولی هنوز هم برای آن وب سایت ایجاد ننموده اید، سریعا دست به کار شوید تا از رقابت عقب نمانید.

 

اگر نیاز به یک وب سایت حرفه ای در حوزه شرکت های ساختمانی دارید، می توانید با ما تماس بگیرید. ما در مجموعه مان با تکیه بر دانش و تجربه کاری خودمان شما را در راه داشتن یک وب سایت حرفه ای یاری خواهیم رساند. پس با ما تماس بگیرید.

Share:

این مقالات را هم بخوانید!